portabucuresti.ro – este magazinul online al SC SMART FENSTER SRL., persoană juridică de naționalitate română, având punctul de lucru în Splaiul Independentei, nr. 273, 060028 Judet: Bucuresti, având număr de ordine în Registrul Comerțului: J40/2141/2011, cod unic de înregistrare fiscală: RO28087644.

Cumpărător – persoana fizică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Client – persoana fizica care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Porta Bucuresti (electronic, telefonic, etc).
Utilizator – orice persoană fizică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).
Site – domeniul www.portabucuresti.ro și subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzatorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri de pe Site.
Bunuri – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Conținut

  • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
  • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
  • date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către portabucuresti.ro, Cumpărătorului.

Publicitate

3.1. Newsletter-ele Porta Bucuresti sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreati de Porta Bucuresti. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.
3.2. Clientul are posibilitatea să se aboneze la newsletter-ul Porta Bucuresti și să exprime acordul cu privire la primirea de Newsletter-e. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client, poate fi modificată în orice moment, prin contactarea Porta Bucuresti în acest sens.
3.3 Renunțarea la primirea Newslettere-lor de către Client sau Cumpărător se poate face în orice moment folosind legătura special destinată din cadrul oricăror Newsletter-e;

Politica de vânzare online

4.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Porta Bucuresti isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel portabucuresti.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa echipei Porta Bucuresti prin formularul de contact de pe Site, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
4.2. Dupa efectuarea comenzii, Cumparatorul va primi un mail care contine o factura proforma si care confirma inregistrarea comenzii pe site. Factura proforma confirma inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata in functie de stocurile disponibile.
4.3. Toate preturile produselor în Site sunt exprimate in RON si includ TVA. Preturile nu includ taxele de transport. Taxele de transport sunt calculate de sistem si vor fi afisate la finalizarea comenzii.
4.4. Promotiile, reducerile de pret – Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil sau in intervale de timp precizate punctual.
4.5. La efectuarea comenzii Clientii vor fi contactati telefonic pentru confirmarea adresei. Confirmarea telefonica constituie conditie pentru expedierea coletului.

Comanda

5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
5.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
5.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
5.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Porta Bucuresti, in cazul platii online;
5.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Facturare si Plata

6.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Site-ului www.portabucuresti.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
6.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
6.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
6.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
6.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Porta Bucuresti, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
6.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Porta Bucuresti in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
6.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: marius.ionescu@smartfenster.ro
6.8. Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Organic Terra si nici nu vor fi stocate de catre portabucuresti.ro sau de catre procesatorul de plati integrat in Site.

Sesizari si Reclamatii

7.1 Orice sesizare cu privire la neconformitatea produselor se face in scris, in maxim 48h de la primirea coletului, pe adresa de e-mail marius.ionescu [at] smartfenster.ro. Sesizarile ulterioare nu mai pot fi luate in calcul.
7.2 Orice sesizare legata de erori de procesare (ex: lipsa produs din colet, produs expediat gresit, cantitate gresita, gramaj gresit, erori facturare s.a) se trimite in scris pe adresa de e-mail marius.ionescu [at] smartfenster.ro in maxim 48h de la primirea coletului.
7.3 Toate sesizarile scrise vor primi un raspuns tot in scris. Termenul de solutionare este diferit de la o situatia la alta, in functie de verificarile necesare si poate fi de la 24h pana la 14 zile lucratoare. Desigur, facem eforturi sa raspundem tuturor sesizarilor in 24h, insa in unele situatii, cand depindem de verificari si raspunsuri de la partenerii din lantul de distributie, acest lucru nu este posibil.

Returnarea produselor

8.1. Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris (descarca modelul formularului de retragere), pe e-mail , la adresa marius.ionescu@smartfenster.ro sau prin posta, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
8.2.Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 alin. 1).
8.3. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract:
1) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (art. 16, lit.d);
2) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (art 16, lit.e);
Astfel, produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original, cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit.
8.4. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala Cumparatorului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile (art.14, alin.1).
8.5. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
8.6. Conform legii, SC SMART FENSTER SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (exclusiv taxele de transport) in cel mult 14 de zile de la data denuntarii, prin transfer bancar, in contul specificat de Client. In cazul tranzactiilor online cu cardul sumele trebuie returnate in cardul initial de unde s-au primit banii.

Raspundere

9.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
9.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
9.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
9.4. Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
9.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre portabucuresti.ro, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

Declinarea responsabilitatii

10.1. Deteriorarea coletelor in timpul transportului: Daca la primirea coletului prin curierat rapid Cumparatorul observa orice deteriorare a ambalajului (cutia uda, turtita, rupta, banda adeziva dezlipita si/sau orice alte semne de deteriorare), Cumparatorul are obligatia de a refuza primirea coletului concomitent cu solicitarea intocmirii unui proces verbal de deteriorare, de catre Agentul Curier. Acceptatea coletului deteriorat fara proces verbal anuleaza posibilitatea unei reclamatii ulterioare catre firma de curierat si atrage dupa sine imposibilitatea despagubirii.
10.2. Descrierea si proprietatile produselor (Specificatii): Informatiile cuprinse in descrierile produselor provin direct de la producatori. Informatiile sunt traduse si/sau adaptate fara a distorsiona continutul informational.
10.3. Pozele produselor: Imaginile sunt oferite pe site cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi de imagini – datorita modificarii design-ului, ambalajelor, schimbarii imaginii de brand, fara sa primim o notificare prealabila de la producatori.

Transferul proprietatii bunurilor

11.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului

Forta majora

12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
12.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legea aplicabila

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Porta Bucuresti si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.